2010 m. spalio 4 d., pirmadienis

SEPTYNIŲ ŠAUKŠTŲ OBUOLIŲ PYRAGAS

Knygelė "Obuolių pyragai" (2006 m.) iš žurnalo ManoNamai serijos daro stebuklus. Pyragai, kurie "liejasi" tinklaraštin, visi iki vieno nuostabūs ir saviti. Kaip ir šis - septynių šaukštų. Paprastas ir skanus. Vienintelis dalykas, kuris man kėlė abejonių - miltai blyneliams. Kam jie reikalingi, jei susideda iš miltų, kiaušinių miltelių, pieno miltelių, druskos ir cukraus - nesuprantu. Tešlos sudėtyje taip pat yra ir kiaušinių, ir miltų. Manau, kad vietoj jų įdėjus kokius septynis šaukštus jogurto ar grietinės, rezultatas būtų ne mažiau nuostabus. Na, bet smalsu pabandyti visaip, todėl nuo recepto nenukrypau.


Reikia:
200 g sviesto;
2 kiaušinių;
7 šaukštų cukraus;
7 šaukštų miltų;
7 šaukštų miltų blyneliams ("Malsenos");
7 rūgščių obuolių;
1 - 2 šaukštelių cinamono.

Obuolius nulupti, išvalyti, supjaustyti skiltelėmis ar kvadratėliais ir sumaišyti su cinamonu. Minkštą sviestą išplakti iki purumo su cukrumi, po vieną įmušti kiaušinius. Miltus sumaišyti su miltais blyneliams ir įmaišyti į tešlą. Suversti smulkintus obuolius. Tešla turėtų gautis tiršta ir klampi. Suversti į kepimo skardą ir kepti 180 laipsnių kaitros orkaitėje 30 - 40 min.


Obuolių siūlyčiau negailėti. Kuo jų daugiau ir kuo jie sultingesni ir labiau prisirpę, tuo pyragas drėgnesnis ir skanesnis. Ypač šiltas. Su ledais ar grietinėle. :)

2 komentarai:

  1. Aš irgi turiu šią knygutę ir esu išsikepusi iš jos labai daug skanių pyragų. O šnekant apie sudedamąsias dalis, mane nustebino pyragas, kuriame tešla gaminama iš vieno pakelio torto miltelių... Man šiaip, nepatinka gaminti iš mišinių. Tuo labiau kad tų tortų būna visokių visokiausių. Kaip man žinoti, kokį jie turėjo omeny :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Į mišinius ir aš žiūriu skeptiškai, ypač neviliojančiai atrodo bulviniai blynai iš pakelio. Dėl torto miltelių visiškai pritariu. Šis pyragas be miltų blyneliams taip pat gali puikiai apsieiti. Smalsu buvo pabandyt, kas čia tokio pasikeis. Skanus, bet šią sudėtinę dalį kitą kart keisčiau jogurto indeliu... :)

    AtsakytiPanaikinti